Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Solanki

Others

5.0  

Deepak Solanki

Others

प्यार भरी ग़ज़ल

प्यार भरी ग़ज़ल

1 min
327



तू हसीं है मैं हसीं हूँ , रंग है ये प्यार का ,

लौट जाओ तुम यहाँ से, खेल है हकदार का ।


मौत आती है यहाँ जो , आने दो उसको इधर,

मौत का में एक लतीफा , फासला दरकार का ।


चाँदकी वो रोशनीमें , लिख रहा था कुछ मगर -

हिज्रकी वो शाम थी , आगाज़ था , वो प्यार का ।


बैर है मुझको सभी से , सब यहां खुदगर्ज़ है ,

हो चुका है मेरा मुझसे जंग-ए-तकरार का ।


चढ़ चुका है प्यार का पारा ऊपर तक,मगर-

फिर भी मुजे आरजू है अस्ल बुखार का ।



Rate this content
Log in