Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Others

2  

Shyam Kunvar Bharti

Others

भोजपुईर देवी गीत 5- डाली दा नज

भोजपुईर देवी गीत 5- डाली दा नज

1 min
187


अइली चनरनवा माई डाली दा नजरवा

टूटल हमरा दुख के पहड़वा

रानी महारानी माई दानी तू कहालू हो

दयालु कृपालु माई काली तू कहालु हो

लागल हमरो अरमनवा भरी दा चदरवा

अइली चनरनवा माई डाली दा नजरवा।


अंधरा के आँख बांझन के पुत्र तू देलु हो

कोढ़ियन के काया निर्धन के माया देलु

हो करेला जय जयकर गाँव पूरा नगरवा

अइली चनरनवा माई डाली दा नजरवा।


जगजननी माभवानी लोगवा कहेला हो

हो जाला उद्दार उनकर माई जे पूजेला हो

दे दा शरनिया देवी अपने पजरवा

अइली चनरनवा माई डाली दा नजरवा।


Rate this content
Log in