Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijal Jagad

Others

3  

Bijal Jagad

Others

बादल

बादल

1 min
228


आंखों आंखों में होती लड़ाई सामने बादल घने खड़े थे ,

कई सपनों का बीज बोया, कई मौसम से हम लड़े थे।


मेरा लफ़्ज़ लफ़्ज़ हो आईना, मेरा दर्द वफा करता है,

समंदर मेरे आंखों से बहे ,सामने बादल घने खड़े थे ।


वो एक खयाल जो आवाज तक कभी गया ही नहीं , 

कोई राज़ हो जैसे इसमें दफन, सामने बादल घने खड़े थे।


दफन राज़ बादलों की गुफा में, एक उम्मीद की किरण हो जैसे ,

हम विदुर से हो गए , सामने बादल खाली ही खाली खड़े है । 



Rate this content
Log in