rajat sonar

Drama Romance Tragedy

3  

rajat sonar

Drama Romance Tragedy

Palace Caught Fire

Palace Caught Fire

2 mins
203


๐‘ฐ๐’ ๐’‡๐’“๐’๐’๐’• ๐’๐’‡ ๐’Ž๐’†, ๐’‘๐’‚๐’๐’‚๐’„๐’† ๐’˜๐’‚๐’” ๐’ƒ๐’–๐’“๐’๐’Š๐’๐’ˆ ๐’˜๐’‰๐’Š๐’„๐’‰ ๐’˜๐’† ๐’ƒ๐’–๐’Š๐’๐’• ๐’๐’๐’„๐’† ๐’–๐’‘๐’๐’ ๐’•๐’“๐’–๐’”๐’•. ๐’•๐’‰๐’† ๐’‡๐’๐’‚๐’Ž๐’† ๐’˜๐’‚๐’” ๐’”๐’„๐’๐’“๐’„๐’‰๐’Š๐’๐’ˆ ๐’Ž๐’š ๐’”๐’Œ๐’Š๐’,

๐‘ฐ ๐’˜๐’‚๐’” ๐’•๐’“๐’š๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‰๐’‚๐’“๐’… ๐’•๐’ ๐’”๐’‚๐’—๐’† ๐’๐’–๐’“ ๐‘ท๐’‚๐’๐’‚๐’„๐’† ๐’ƒ๐’–๐’• ๐‘ฐ ๐’˜๐’‚๐’” ๐’‰๐’†๐’๐’‘๐’๐’†๐’”๐’”, ๐’…๐’“๐’‚๐’Š๐’๐’†๐’…, ๐’“๐’†๐’”๐’๐’–๐’“๐’„๐’†๐’๐’†๐’”๐’”, ๐’…๐’š๐’Š๐’๐’ˆ. ๐‘พ๐’‰๐’†๐’ ๐’•๐’‰๐’† ๐’‘๐’‚๐’๐’‚๐’„๐’† ๐‘ช๐’‚๐’–๐’ˆ๐’‰๐’• ๐’–๐’‘ ๐’‡๐’Š๐’“๐’† ๐’Š๐’ ๐‘ฏ๐’–๐’“๐’“๐’š ๐’˜๐’† ๐’ˆ๐’๐’• ๐’‚๐’‘๐’‚๐’“๐’• ๐’‚๐’๐’… ๐’‚ ๐’ƒ๐’–๐’“๐’๐’Š๐’๐’ˆ ๐’˜๐’‚๐’๐’ ๐’‡๐’†๐’๐’ ๐’Š๐’ ๐’ƒ๐’†๐’•๐’˜๐’†๐’†๐’ ๐’–๐’” ๐’˜๐’‰๐’Š๐’„๐’‰ ๐’“๐’†๐’”๐’Š๐’”๐’•๐’†๐’… ๐’–๐’” and ๐’˜๐’† ๐’†๐’๐’…๐’†๐’… ๐’–๐’‘ ๐’ˆ๐’๐’Š๐’๐’ˆ ๐’๐’‘๐’‘๐’๐’”๐’Š๐’•๐’† ๐’”๐’Š๐’…๐’†๐’”.

๐‘ญ๐’๐’‚๐’Ž๐’† ๐’˜๐’‚๐’” ๐’†๐’๐’๐’–๐’ˆ๐’‰ ๐’”๐’๐’–๐’๐’…and ๐’‰๐’Š๐’ˆ๐’‰ ๐’•๐’ ๐’„๐’–๐’• ๐’„๐’๐’๐’•๐’‚๐’„๐’•๐’” ๐’ƒ๐’–๐’• ๐‘ฐ ๐’„๐’๐’–๐’๐’… ๐’”๐’†๐’† ๐’‰๐’†๐’“ ๐’”๐’•๐’๐’๐’Š๐’… ๐’”๐’•๐’‚๐’๐’…๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‚๐’๐’๐’๐’† ๐’•๐’‰๐’“๐’๐’–๐’ˆ๐’‰ ๐’‡๐’๐’‚๐’Ž๐’†,๐’„๐’†๐’“๐’•๐’‚๐’Š๐’๐’๐’š ๐’”๐’‰๐’† ๐’„๐’๐’–๐’๐’… ๐’•๐’๐’ ๐’”๐’†๐’† ๐’Ž๐’†.


๐‘ณ๐’–๐’ˆ๐’–๐’ƒ๐’“๐’Š๐’๐’–๐’” ๐’Ž๐’† ๐’˜๐’‚๐’” ๐’ˆ๐’†๐’”๐’•๐’–๐’“๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‰๐’†๐’“ ๐’•๐’ ๐’‘๐’๐’–๐’“ ๐’˜๐’‚๐’•๐’†๐’“ ๐’๐’, ๐’˜๐’‰๐’Š๐’„๐’‰ ๐’˜๐’‚๐’” ๐’‘๐’๐’†๐’๐’•๐’š ๐’†๐’๐’๐’–๐’ˆ๐’‰ ๐’ƒ๐’š ๐’‰๐’†๐’“ ๐’”๐’Š๐’…๐’† ๐’ƒ๐’–๐’• ๐’˜๐’‚๐’” ๐’”๐’‰๐’† ๐’Ž๐’‚๐’Œ๐’Š๐’๐’ˆ ๐’Ž๐’† ๐’–๐’๐’”๐’†๐’†๐’, ๐’๐’“ ๐’˜๐’‚๐’” ๐’”๐’‰๐’† ๐’†๐’—๐’‚๐’”๐’Š๐’—๐’†๐’๐’š ๐’‚๐’„๐’•๐’Š๐’๐’ˆ?

๐‘ฐ๐’ ๐’•๐’‰๐’† ๐’•๐’Š๐’ˆ๐’‰๐’• ๐’”๐’‘๐’๐’•, ๐‘ฐ ๐’”๐’‚๐’˜ ๐’•๐’‰๐’† ๐’”๐’-๐’„๐’‚๐’๐’๐’†๐’… '๐’˜๐’† ๐’„๐’“๐’†๐’‚๐’•๐’†๐’…' ๐‘ท๐’‚๐’๐’‚๐’„๐’† ๐’•๐’–๐’“๐’๐’Š๐’๐’ˆ ๐’…๐’๐’˜๐’ ๐’Š๐’ ๐‘จ๐’”๐’‰๐’†๐’”. ๐‘พ๐’† ๐’˜๐’†๐’“๐’† ๐’”๐’•๐’‚๐’“๐’Š๐’๐’ˆ ๐’†๐’‚๐’„๐’‰ ๐’๐’•๐’‰๐’†๐’“ ๐’‚๐’๐’… ๐’•๐’‰๐’†๐’ ๐‘ฐ ๐’”๐’‚๐’˜ ๐’‚ ๐’„๐’๐’Ž๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‰๐’‚๐’๐’… ๐’๐’ ๐’‰๐’†๐’“ ๐’”๐’‰๐’๐’–๐’๐’…๐’†๐’“ ๐’‡๐’“๐’๐’Ž ๐’ƒ๐’†๐’‰๐’Š๐’๐’… ๐’‚๐’๐’… ๐’•๐’‰๐’† ๐’‘๐’†๐’‚๐’“๐’ ๐’”๐’‰๐’Š๐’๐’Š๐’๐’ˆ ๐’Š๐’ ๐’‰๐’†๐’“ ๐’†๐’š๐’†๐’” ๐‘ฐ ๐’„๐’๐’–๐’๐’…๐’'๐’• ๐’”๐’†๐’† ๐’‰๐’Š๐’Ž/๐’‰๐’†๐’“ ๐’ƒ๐’–๐’• ๐’˜๐’‚๐’” ๐’‡๐’“๐’Š๐’ˆ๐’‰๐’•๐’†๐’๐’†๐’… ๐’†๐’๐’๐’–๐’ˆ๐’‰ ๐’๐’๐’˜ ๐’‚๐’๐’… ๐’•๐’‰๐’†๐’ ๐’”๐’‰๐’† ๐’”๐’˜๐’†๐’‘๐’• ๐’•๐’‰๐’“๐’†๐’˜ ๐’‚๐’˜๐’‚๐’š ๐’•๐’‰๐’† ๐’‘๐’†๐’‚๐’“๐’ ๐’‚๐’๐’… ๐’Ž๐’š ๐’†๐’š๐’†๐’” ๐’‡๐’Š๐’๐’๐’†๐’… ๐’–๐’‘ ๐’˜๐’Š๐’•๐’‰ ๐’•๐’“๐’†๐’‚๐’”๐’–๐’“๐’†.

๐‘ฏ๐’Ž๐’Ž...๐‘บ๐’‰๐’† ๐’˜๐’‚๐’” ๐’„๐’๐’Ž๐’‡๐’๐’“๐’•๐’‚๐’ƒ๐’๐’† ๐’˜๐’Š๐’•๐’‰ ๐’‰๐’Š๐’Ž/๐’‰๐’†๐’“. ๐‘ฐ ๐’๐’๐’˜๐’†๐’“๐’†๐’… ๐’…๐’๐’˜๐’ ๐’Ž๐’š ๐’‰๐’†๐’‚๐’… ๐’‚๐’๐’… ๐’Ž๐’š ๐’•๐’†๐’‚๐’“๐’” ๐’‡๐’†๐’๐’ ๐’๐’ ๐’‚๐’”๐’‰๐’š ๐’๐’†๐’‚๐’‡ ๐’Ž๐’‚๐’Œ๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‚ ๐’‰๐’Š๐’”๐’”๐’Š๐’๐’ˆ ๐’”๐’๐’–๐’๐’… ๐’˜๐’‰๐’Š๐’„๐’‰ ๐’˜๐’‚๐’” ๐’–๐’”๐’†๐’๐’†๐’”๐’” ๐’๐’๐’˜ ๐’ƒ๐’†๐’„๐’‚๐’–๐’”๐’† ๐‘ฐ ๐’˜๐’‚๐’” ๐’‚๐’๐’“๐’†๐’‚๐’…๐’š ๐’ƒ๐’–๐’“๐’๐’†๐’…-๐’๐’–๐’•.

๐‘ฐ ๐’•๐’–๐’“๐’๐’†๐’… ๐’‚๐’“๐’๐’–๐’๐’… ๐’˜๐’Š๐’•๐’‰ ๐’‰๐’‚๐’—๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‚๐’•๐’“๐’๐’„๐’Š๐’๐’–๐’” ๐’‘๐’‚๐’Š๐’, ๐’ˆ๐’“๐’Š๐’Ž๐’‚๐’„๐’†, ๐’‚๐’๐’… ๐‘ท๐’‚๐’„๐’Š๐’‡๐’Š๐’„ ๐‘ป๐’“๐’†๐’‚๐’”๐’–๐’“๐’† ๐’Š๐’ ๐’†๐’š๐’†๐’” ๐’•๐’“๐’š๐’Š๐’๐’ˆ ๐’•๐’ ๐’‡๐’Š๐’ˆ๐’–๐’“๐’† ๐’๐’–๐’• ๐’˜๐’‰๐’†๐’“๐’† ๐’…๐’Š๐’… ๐‘ฐ ๐’˜๐’†๐’๐’• ๐’˜๐’“๐’๐’๐’ˆ. ๐‘พ๐’†๐’‚๐’“๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‚ ๐’”๐’Ž๐’Š๐’“๐’Œ ๐’๐’ ๐’Ž๐’š ๐’‡๐’‚๐’„๐’† ๐’„๐’๐’๐’—๐’Š๐’๐’„๐’Š๐’๐’ˆ ๐’Ž๐’š๐’”๐’†๐’๐’‡ ๐’๐’‘๐’•๐’Š๐’Ž๐’Š๐’”๐’•๐’Š๐’„๐’‚๐’๐’๐’š ๐’•๐’‰๐’‚๐’•..' ๐’‡๐’Š๐’๐’† ๐’Š๐’•'๐’” ๐’๐’Œ..๐’๐’‡ ๐’„๐’๐’–๐’“๐’”๐’† ๐’˜๐’Š๐’•๐’‰ ๐’‰๐’†๐’“ ๐’๐’†๐’˜ ๐’‘๐’‚๐’“๐’•๐’๐’†๐’“ ๐’”๐’‰๐’† ๐’Š๐’” ๐’‡๐’†๐’†๐’๐’Š๐’๐’ˆ ๐’ƒ๐’†๐’•๐’•๐’†๐’“ ๐’•๐’‰๐’‚๐’ ๐’˜๐’Š๐’•๐’‰ ๐’š๐’๐’– ๐’๐’๐’„๐’† ๐’…๐’Š๐’…..' ๐’‚๐’๐’… ๐’•๐’‰๐’‚๐’•'๐’” ๐’†๐’๐’๐’–๐’ˆ๐’‰ ๐’•๐’ ๐’Ž๐’‚๐’Œ๐’† ๐’Ž๐’† ๐’‰๐’‚๐’‘๐’‘๐’š.



Rate this content
Log in

More english story from rajat sonar

Similar english story from Drama