Artistic __ Creator

Drama Crime Thriller

4.0  

Artistic __ Creator

Drama Crime Thriller

Long Ago In The Future

Long Ago In The Future

4 mins
166


                                                          CHAPTER 1                                                                          

𝑹𝒊𝒐𝒔 𝒘𝒐𝒌𝒆 𝒖𝒑, 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒆𝒏𝒅𝒂𝒓, 𝒊𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝟏𝟕𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝑭𝒆𝒃 𝟏𝟗𝟎𝟏. 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒅𝒂𝒚 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌𝒇𝒂𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒑𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚, 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒇𝒇 𝒕𝒐 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒐 𝒅𝒓𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒘𝒐𝒓𝒌. 𝑯𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒄𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒖𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔. 𝑯𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝑫𝒂𝒏𝒆, 𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏, 𝒂𝒏𝒅 𝒁𝒆𝒏. 𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔𝒆𝒔, 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒕𝒊𝒎𝒆. 𝑨𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒕 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒇𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒚 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒎, 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒇𝒂𝒔𝒉𝒊𝒐𝒏𝒂𝒃𝒍𝒆. 𝑯𝒊𝒔 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆𝒍𝒍₋𝒌𝒏𝒊𝒕𝒕𝒆𝒅, 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒆𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒉𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒐𝒕.


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑰𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆.

𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒆𝒅. 𝑶𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒍𝒖𝒆, 𝒉𝒆 𝒂𝒑𝒑𝒆𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎.


₋?₋: 𝑯𝒊, 𝒎𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝑱𝒂𝒌𝒆. 𝑰 𝒂𝒎 𝒏𝒆𝒘 𝒉𝒆𝒓𝒆.

𝑩𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒚 𝒁𝒆𝒏 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆.

𝒁𝒆𝒏: 𝑮𝒖𝒚𝒔 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎. 𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒔𝒖𝒔𝒑𝒊𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔.

𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑰𝒕'𝒔 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒁𝒆𝒏, 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒈𝒖𝒚𝒔?


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏: 𝒀𝒆𝒂𝒉 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓.


𝑩𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒆𝒏𝒅𝒆𝒅 𝑫𝒂𝒏𝒆 𝒑𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝑱𝒂𝒌𝒆.


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝑱𝒂𝒌𝒆, 𝑰 𝒂𝒎 𝑫𝒂𝒏𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒚 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔, 𝑹𝒊𝒐𝒔,𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑯𝒆𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆!𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝒁𝒆𝒏,𝒁𝒆𝒏: 𝑯...𝒉...𝒉𝒆𝒍𝒍𝒐.𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝒂𝒏𝒅 𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏.𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏: 𝑷𝒔𝒔𝒕.


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑪𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒏 𝑱𝒂𝒌𝒆 𝒋𝒐𝒊𝒏 𝒖𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒖𝒏𝒄𝒉.


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔, 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒂 𝒍𝒐𝒕.


𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒆𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏.


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑺𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒗𝒆𝒔.


𝒁𝒆𝒏₍𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒐 𝑹𝒊𝒐𝒔₎: 𝑰'𝒎 𝒔𝒖𝒓𝒆 𝒉𝒆'𝒔 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒅.


𝑹𝒊𝒐𝒔 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒊𝒕 𝒐𝒇𝒇.


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑰 𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒙𝒕𝒆𝒆𝒏, 𝒔𝒐 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒖𝒔 𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒉𝒆𝒉𝒆. 𝑰 𝒂𝒎 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 𝒐𝒇 𝑩𝒂𝒔𝒆 𝑨.


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏: 𝑺𝒂𝒎𝒆.


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒃𝒆𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒃𝒂𝒔𝒆 𝑩.

𝒁𝒆𝒏: 𝑴𝒆... 𝒕𝒐𝒐...


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕... 𝑨𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚, 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒔?


𝒁𝒆𝒏: 𝒀𝑶𝑼 𝑫𝑶𝑵𝑻 𝑲𝑵𝑶𝑾?! 𝑰 𝑻𝑶𝑳𝑫 𝒀𝑶𝑼 𝑮𝑼𝒀𝑺, 𝑺𝑶𝑴𝑬𝑻𝑯𝑰𝑵𝑮 𝑰𝑺 𝑼𝑷 𝑾𝑰𝑻𝑯 𝑯𝑰𝑴!


𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝑱𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒏 𝑨𝒘𝒆.


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑪𝒂𝒍𝒎 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒈𝒖𝒚𝒔, 𝑰 𝒂𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒌𝒊𝒏𝒈𝒅𝒐𝒎. 𝑰 𝒃𝒆𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝑨𝒍𝒆𝒔 𝒌𝒊𝒏𝒈𝒅𝒐𝒎, 𝑬𝒇𝒓𝒂 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒊𝒕𝒚 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑰 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒗𝒆.


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒔: 𝑾𝒐𝒂𝒉!... 𝑰 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒉𝒉...


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒂𝒎𝒂𝒛𝒊𝒏𝒈! 𝑰𝒕'𝒔 𝒂 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒄𝒊𝒕𝒚, 𝒉𝒐𝒘 𝒅𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒏𝒅 𝒖𝒑 𝒉𝒆𝒓𝒆?


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑴𝒚 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒔 𝒂 𝒎𝒆𝒓𝒄𝒉𝒂𝒏𝒕 𝒂 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒓𝒊𝒄𝒉 𝒐𝒏𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒖𝒔𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒈𝒐 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝒔𝒐 𝒉𝒆 𝒒𝒖𝒊𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒋𝒐𝒃 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒓𝒆𝒍𝒐𝒄𝒂𝒕𝒆𝒅.


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑶𝒉, 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒔𝒂𝒅, 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕.


𝒁𝒆𝒏: 𝒚𝒆𝒂𝒉, 𝑰'𝒎 𝒔𝒐 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆, 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒖𝒔.


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌𝒔 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒂𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚.


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑨𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚, 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒔. 𝑨 𝒇𝒆𝒘 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒊𝒆𝒓, 𝒕𝒉𝒆 𝒒𝒖𝒆𝒆𝒏 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒈𝒏𝒂𝒏𝒕, 𝑻𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒔 𝒅𝒆𝒗𝒂𝒔𝒕𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒓𝒖𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆. 𝑺𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒘𝒐 𝒎𝒊𝒏𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓𝒔, 𝑺𝒂𝒚𝒂 𝒐𝒇 𝑩𝒂𝒔𝒆 𝑨 𝒂𝒏𝒅 𝑯𝒆𝒓𝒎 𝒐𝒇 𝒃𝒂𝒔𝒆 𝑩.


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑻𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒔 𝑨 𝒂𝒏𝒅 𝑩 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒈𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒒𝒖𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒊𝒎𝒆. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒊𝒕𝒚 𝒊𝒔 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒙𝒂𝒄𝒕 𝒃𝒐𝒓𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒓𝒆𝒈𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒏𝒄𝒆, 𝒘𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒓𝒆.


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑶𝒉 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆 𝒏𝒐𝒘. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒔𝒄𝒊𝒏𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈, 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒉𝒐𝒏𝒆𝒔𝒕.


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕!


𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒍𝒍 𝒓𝒊𝒏𝒈𝒔.


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑨𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒊𝒕'𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔, 𝑱𝒂𝒌𝒆 𝒉𝒐𝒘 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒋𝒐𝒊𝒏 𝒖𝒔 𝒂𝒕 𝒎𝒚 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚 𝒂𝒔 𝒘𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍?.


𝒁𝒆𝒏: 𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒅 𝒃𝒆 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕!


𝑹𝒊𝒐𝒔 𝒑𝒂𝒕𝒔 𝒁𝒆𝒏'𝒔 𝒃𝒂𝒄𝒌


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒛𝒆𝒏. ₍𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒔₎


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑯𝒂𝒉𝒂, 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕, 𝑰'𝒅 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒕𝒐. 𝑺𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒂𝒕?


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝟓 𝒑𝒎, 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝑾𝒐𝒓𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒇𝒆𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒑 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒎𝒚 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆.


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑨𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒏.


𝑨𝒕 𝟓.𝟏𝟎 𝒑𝒎 𝒂𝒕 𝑫𝒂𝒏𝒆'𝒔 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆,


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑺𝒐, 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐 𝒘𝒆 𝒅𝒐 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚? 𝑷𝒍𝒂𝒚 𝒃𝒐𝒂𝒓𝒅 𝒈𝒂𝒎𝒆𝒔?


𝒁𝒆𝒏: 𝒀𝒆𝒔!!


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏: 𝑶𝒌𝒂𝒚.


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝑾𝒂𝒊𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔, 𝑱𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒔𝒏'𝒕 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒆𝒕.


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏: 𝑭𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒊𝒕 𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒆.


𝑲𝒏𝒐𝒄𝒌 𝑲𝒏𝒐𝒄𝒌, 𝑫𝒂𝒏𝒆 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝑯𝒆𝒚 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝑰'𝒎 𝒍𝒂𝒕𝒆 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒖𝒑 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒚. 𝑰𝒕'𝒔 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 "𝑳𝒐𝒏𝒈 𝒂𝒈𝒐 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆". 𝑺𝒉𝒂𝒍𝒍 𝒘𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒊𝒕 𝒂 𝒕𝒓𝒚? 𝑰𝒕 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅𝒔 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈.


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏: 𝑰𝑵𝑻𝑬𝑹𝑬𝑺𝑻𝑰𝑵𝑮? 𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝑱𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒚𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒔𝒖𝒔𝒑𝒊𝒄𝒊𝒐𝒏𝒔.


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏: 𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈? 𝑯𝒆𝒄𝒌, 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒆.


𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝒀𝒆𝒂𝒉 𝒑𝒍𝒖𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒉𝒂𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒃𝒐𝒐𝒌? 𝑴𝒆𝒉𝒉 𝒔𝒐 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒏.


𝒁𝒆𝒏: 𝑼𝒎𝒎 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚.


𝑹𝒊𝒐𝒔: 𝒀𝒆𝒂𝒉 𝒊𝒕'𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒆 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒅𝒊𝒅, 𝒍𝒆𝒕𝒔 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒈𝒖𝒚𝒔.


𝑨𝒖𝒓𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝑫𝒂𝒏𝒆: 𝑭𝒊𝒏𝒆.


𝑱𝒂𝒌𝒆: 𝒀𝒂𝒚! 𝑨𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕!


𝒁𝒆𝒏: 𝑭𝒊𝒏𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆 𝒈𝒐.


𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅.


₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋ 𝑬𝒏𝒅 𝑶𝒇 𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝟏 ₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋



Rate this content
Log in

More english story from Artistic __ Creator

Similar english story from Drama