Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Meenakshi Gandhi

Inspirational

5.0  

Meenakshi Gandhi

Inspirational

YES , I Write

YES , I Write

1 min
1.6K


Whenever I am happy , I write..

Whenever I am sad , I write..

Whenever I am angry , I write..

Whenever I feel bored , I write..

Whenever I feel excited , I write..

Whenever I feel alone , I write..



Whenever I see something different , I write..

Whenever I hear something different , I write..

In every facet of my life , I think..

Whatever I think , I write..

Every moment of my life , I observe..

Whatever I observe , I write..

Whatever is the situation.

I write..



I write...

Because it gives me peace..

Immense pleasure..

Solution to every situation..

and

It motivates me..

Nurtures me..

Flourishes me..

And doesn't limit me and my thoughts..

So I just write..

Yes..I write..

Yes.. I write..


Rate this content
Log in

Similar english poem from Inspirational