Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Aditi Mishra

Abstract

3  

Aditi Mishra

Abstract

Silence

Silence

1 min
11.9K


It was neither empty nor hollow

Why was it named thus I never knew


Enchanting midnights

Hopeful dreams

Unspoken solace

Hushed screams

Haunting fears

Lost places

Unremoved scars

Undefeated battles

Nostalgic innocence

Regained spirit

Undying faith

Lonely victories

Joyous defeats

Whispered lullabies

Cocooned love


Saw everything

Remained with everyone

Who named it silence?


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract