Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

jagadish baikadi

Abstract

4.2  

jagadish baikadi

Abstract

Precious Gift From God

Precious Gift From God

1 min
215


I have started my journey alone 

I have to wait for my success 

In my journey, I have met so many people 

I mad friendship with so many persons 

But at one moment left everyone in my life 

One finds day she entered in my life 

She totally changed my life here name Geethika Reddy 

I called her sister she is my precious gift to me

She cares for me like my mother this reason she precious gift for me

She motivated like my father this reason she precious gift for me 

She suggests like my sister in my life I have no sisters she is God precious gift sister 

When she entered my life my lifestyle totally changed

Maybe God recognised the pain he gives here to remove sadness in my life. 

She is tech like the best teacher in my life journey 

She guides like be a best friend

She is a good author

Geethika sister I remember you even my last breath 

Thank you so much ma you have done everything for me.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract