Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Power Of Love

Power Of Love

1 min
350


I apologize for calling you illiterate, a villager

Little did I knew of your courage and bravery

Despite it all,

It was your upbringing, your culture


Which teaches kindness is hip

And compassion is cool

Your love, your politeness

Is embarrassing me for my spoken words

Making me so jealous of you.


Rate this content
Log in

More english poem from Nikita Narang

Similar english poem from Abstract