Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Disha Mangal

Abstract

5.0  

Disha Mangal

Abstract

Poem

Poem

1 min
209



What does a poem take

To be bake

Does it need cream like a cake

Or does it need a fantasy lake

Or does it rather needs emotions which may be fake

Nah ! all that it needs a poem to be make

Is our conscience which should be awake



Rate this content
Log in

More english poem from Disha Mangal

Similar english poem from Abstract