Saranya Bhattacharjee

Abstract Tragedy

4.3  

Saranya Bhattacharjee

Abstract Tragedy

Fate

Fate

1 min
88


You were a beautiful accident 

We met

We fell in love 

It was fate 

You walked away 

My eyes were wet 

You became a dreaded memory 

Which I regret.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract