Hinal Mhatre

Inspirational Others

5.0  

Hinal Mhatre

Inspirational Others

Audience

Audience

1 min
136


A stand-up comedian

laughs, not with his eyes,

but the audience.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Inspirational