Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Souman Pramanik

Drama Fantasy Others

3.7  

Souman Pramanik

Drama Fantasy Others

Pieces

Pieces

1 min
299


You know how to make

My heart beat faster

Then a running cheetah

But you could also

Instantly break my heart

Like a fragile glass

And

Scattered me to pieces.


Rate this content
Log in

More english poem from Souman Pramanik

Similar english poem from Drama