ସାବିତ୍ରୀ ଗୋ ଟିକେ ଥୟ ଧର ସାବିତ୍ରୀ ଗୋ ଟିକେ ଥୟ ଧର
ସାବିତ୍ରୀ ବ୍ରତର ଦିନେ, ଶ୍ରଦ୍ଧା ନିବେଦନ ନ ମାନିଲେ ଜୀବନେ ତୁମ, ଘୋର ଦୂର୍ଦିନ। ଶୁଣିଲ ସାବିତ୍ରୀ ବାର୍ତ୍ତା, ପତି ... ସାବିତ୍ରୀ ବ୍ରତର ଦିନେ, ଶ୍ରଦ୍ଧା ନିବେଦନ ନ ମାନିଲେ ଜୀବନେ ତୁମ, ଘୋର ଦୂର୍ଦିନ। ଶୁଣିଲ ସାବ...
ତୁମେ ବି ସାବିତ୍ରୀ ହୁଅନା ପ୍ରଣୟୀ ଆମ ପ୍ରୀତି ପାଇଁ ପ୍ରହସନ ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ । ଅଛି ଯେବେ ସତ୍ୟ ତୁମେ ବି ସାବିତ୍ରୀ ହୁଅନା ପ୍ରଣୟୀ ଆମ ପ୍ରୀତି ପାଇଁ ପ୍ରହସନ ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ । ଅଛି ଯେବ...
ଭକ୍ତି ନିଷ୍ଠା ବଳେ ସାବିତ୍ରୀ ସର୍ବାଗ୍ରେ ନାରୀ ମଧ୍ୟେ ସର୍ବ ଶ୍ରେଷ୍ଠା , ମରଣ ମୁହଁରୁ ଆଣିଲେ ସ୍ଵାମୀକୁ ... ଭକ୍ତି ନିଷ୍ଠା ବଳେ ସାବିତ୍ରୀ ସର୍ବାଗ୍ରେ ନାରୀ ମଧ୍ୟେ ସର୍ବ ଶ୍ରେଷ୍ଠା , ମରଣ ମୁ...
ଭାଇ ଓ ଭଉଣି କିଏ କର ନାହିଁ ଏମିତି, ନହଲେ କାନ୍ଦୁଥିବ ବସି ଦିନରାତି, ଆଉ ପାଉଥିବ ଜୀବନ ଜାକ ଶାସ୍ତି | ଭାଇ ଓ ଭଉଣି କିଏ କର ନାହିଁ ଏମିତି, ନହଲେ କାନ୍ଦୁଥିବ ବସି ଦିନରାତି, ଆଉ ପାଉଥିବ ଜୀବନ ଜାକ ଶା...
ଯମ ରାଜାଙ୍କୁ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ କରି ବର ମାଗିଥିଲ ଯମ ରାଜାଙ୍କୁ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ କରି ବର ମାଗିଥିଲ