ରୁଦ୍ରଯଞ୍ଜରେ ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କର ପୂଜା ରୁଦ୍ରଯଞ୍ଜରେ ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କର ପୂଜା
କଳଙ୍କିନୀ କଳଙ୍କିନୀ
କିଛି ମୁହୂର୍ତକେ କାମ ରେ ଆସି ସେ ଝାଉଁଳି ମୁରୁଝି ମଲା କେବେ ଭାବିଛ କି? ତା ପରି ଯଦି ତୁମକୁ ବ୍ୟବହ କିଛି ମୁହୂର୍ତକେ କାମ ରେ ଆସି ସେ ଝାଉଁଳି ମୁରୁଝି ମଲା କେବେ ଭାବିଛ କି? ତା ପରି ଯଦି ...
ଫେରିବି ଗୋ କେବେ ଫେରିବି ମନ୍ଦିରେ ତୋର ପିଆସୀ ବନ୍ଧୁ ମୁଁ ପାଲଟିଛି ଯାଯାବର , ନୟନ ଦୀପରେ ପୀରତି ଅଞ ଫେରିବି ଗୋ କେବେ ଫେରିବି ମନ୍ଦିରେ ତୋର ପିଆସୀ ବନ୍ଧୁ ମୁଁ ପାଲଟିଛି ଯାଯାବର , ନୟନ ଦୀପ...
ଖଣ୍ଡିଉଡା ଦେଇ ପ୍ରେମ ପାରାବାର ପାରି ହେଲି ତୁମ ସାଥେ କେତେ ଝଡ଼ ଝଞ୍ଜା ସାହସେ ସହିଲି ମଣିଷ ଚିହ୍ନି ଖଣ୍ଡିଉଡା ଦେଇ ପ୍ରେମ ପାରାବାର ପାରି ହେଲି ତୁମ ସାଥେ କେତେ ଝଡ଼ ଝଞ୍ଜା ସାହସେ ସହିଲି ...
ଏବେ ଦେଖ ତୁମେ ଲୁଣିପାଣିରେ ମୁହଁ ଯେ ଧୋଇଲ ମଧୁର ବଂଶୀର ରାଗ ତୋର ପ୍ରୀତିର ଅମୃତ ସଂଗୀତ ମୋହନ ତୁମ ହ ଏବେ ଦେଖ ତୁମେ ଲୁଣିପାଣିରେ ମୁହଁ ଯେ ଧୋଇଲ ମଧୁର ବଂଶୀର ରାଗ ତୋର ପ୍ରୀତିର ଅମୃତ ସଂଗୀତ ...