କାଶତଣ୍ଡୀ ଫୁଲ କାଶତଣ୍ଡୀ ଫୁଲ
ବାବୁ, କକା କହି ଗୋଡ ତଳେ ଲମ୍ବରେ ପଡି ଯାଉଛି l ଇଲେକ୍ସନ ସରିଲେ ପୁଣି ସପୁଆ ଗାତରେ ପଶି ଯାଉଛି ଏହା ... ବାବୁ, କକା କହି ଗୋଡ ତଳେ ଲମ୍ବରେ ପଡି ଯାଉଛି l ଇଲେକ୍ସନ ସରିଲେ ପୁଣି ସପୁଆ ଗାତର...
ବସନ୍ତ ଉତ୍ସବେ ସକଳେ ପୁଣ୍ୟ ଆନନ୍ଦ ଭରେ ସରଗ ର ଶିରୀ ସମ୍ପଦ କିବା ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ମଣ୍ଡଳେ ବସନ୍ତ ଉତ୍ସବେ ସକଳେ ପୁଣ୍ୟ ଆନନ୍ଦ ଭରେ ସରଗ ର ଶିରୀ ସମ୍ପଦ କିବା ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ମଣ୍ଡଳେ
ଥରେ ପିଇଦେଲେ ଝରଣାରୁ ଝରୁଥୁବା ପାଣି ରୋଗ, ବ୍ୟାଧି ହେଇଯାଏ ଦୂର, ଭଗବାନଙ୍କ ନିୟତି ପ୍ରକୃତିର ଅମୂଲ୍ୟ ସମ୍ପଦ... ଥରେ ପିଇଦେଲେ ଝରଣାରୁ ଝରୁଥୁବା ପାଣି ରୋଗ, ବ୍ୟାଧି ହେଇଯାଏ ଦୂର, ଭଗବାନଙ୍କ ନିୟତି ପ...
ତୁମକୁ ଖୋଜୁଛି ମୁଁ ଏକାନ୍ତ ସାନିଧ୍ୟ ପାଇଁ କୋଉ ଏକ ଅନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ କାଳରୁ କେତେ ଆଉ ଖୋଜିବି ଏକ ଅନିର୍ଦ୍... ତୁମକୁ ଖୋଜୁଛି ମୁଁ ଏକାନ୍ତ ସାନିଧ୍ୟ ପାଇଁ କୋଉ ଏକ ଅନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ କାଳରୁ କେତେ ଆଉ ...
ବଂଶୀର ଶବଦେ ଅସ୍ଥିରା ଯମୁନା ଅସ୍ଥିର କଦମ୍ବ ବନ ମୋହନ ମାୟାରେ ମୋହିତ ଯେ ହୋଇ ଅସ୍ଥିର ଏ ରାଧା ପ୍ରା ବଂଶୀର ଶବଦେ ଅସ୍ଥିରା ଯମୁନା ଅସ୍ଥିର କଦମ୍ବ ବନ ମୋହନ ମାୟାରେ ମୋହିତ ଯେ ହୋଇ ଅସ୍ଥି...