ପଥିକ ବିକଳ୍ପ ଫଗୁଣ ବନ୍ଧନ ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ମନକୁ ନୀଳ ପରିଭାଷା ଯନ୍ତ୍ରଣା ମନକୁ କବିତା ମୂରୁଖ ଦୋଷଟା ଲୁଙ୍ଗୁଡ଼ା ପେରମ ନିରୀହ ଆଖି ଉଦାସୀ ମନକୁ ସରଳ ସୂତ୍ର ନୀଳ ଅଗଣାରେ ପଛେ ପଶ୍ଚାତାପ କରେ ତୁମକୁ ଏପରି ସବୁ କଥା ପାଇଁ ଦୋଷି କରି ଦେବା ଟା ଉଚିତ ନଥିଲା ହେଲେ ମନକୁ ବୁଝେଇ ଦିଏ ତୁମ ଆଗ ରେ କହିବିନି ତ ଆଉ କାହା ଆଗ ରେ କହିବି ? ତୁମେ ପରା ମୋର ସବୁଠୁ ନିଜର ।

Oriya ମନକୁ Poems