ବଂଶ ରକ୍ଷାଅର୍ଥେ ଗର୍ଭେ ଭୃଣଧରି ଅସହ୍ୟ ବେଦନା ସହେ ବଂଶ ରକ୍ଷାଅର୍ଥେ ଗର୍ଭେ ଭୃଣଧରି ଅସହ୍ୟ ବେଦନା ସହେ
ଆଶାର ସପନେ ସଜାଅ ଜୀବନ ନିରାଶାକୁ ସ୍ଥାନ ଦିଅନାହିଁ ଏତେ ସପନକୁ ରାତିନାହିଁ କହି ସପନ ଦେଖିବା ଛାଡ ଆଶାର ସପନେ ସଜାଅ ଜୀବନ ନିରାଶାକୁ ସ୍ଥାନ ଦିଅନାହିଁ ଏତେ ସପନକୁ ରାତିନାହିଁ କହି ...
ବଢିଥିବା ପାଦ ଫେରିଆସେ ପୁଣି ଅତୀତ ଆସଇ ଫେରି, ତୁମକଥାଭାବି ନୟନର ତୀରୁଁ ଅଶ୍ରୁ ପଡଇ ଝରି । ବଢିଥିବା ପାଦ ଫେରିଆସେ ପୁଣି ଅତୀତ ଆସଇ ଫେରି, ତୁମକଥାଭାବି ନୟନର ତୀରୁଁ ଅଶ୍ରୁ ପଡଇ ଝରି ।
ଆମକୁ ହେବାକୁ ପଡିବ ଆକାଶ ପରି ବିଶାଳ ନ ରଖି ମନରେ ହିଂସା ଦ୍ୱନ୍ଦ୍ୱ ପରିବର୍ତନ ସହ ତାଳ ଦେଇ ଆ ଆମକୁ ହେବାକୁ ପଡିବ ଆକାଶ ପରି ବିଶାଳ ନ ରଖି ମନରେ ହିଂସା ଦ୍ୱନ୍ଦ୍ୱ ପରିବର୍ତନ ସ...
ନିଦ ହଜାଇଲ ରାତି ଭୁଲିଗଲ ଜ୍ୟୋତିର୍ବିଜ୍ଞାନୀ ଲକ୍ଷ୍ୟରେ ପୁଣ୍ୟ ଭାରତୀୟ ସଂସ୍କୃତି କମ୍ପିଲା ପଠାଣି.... ନିଦ ହଜାଇଲ ରାତି ଭୁଲିଗଲ ଜ୍ୟୋତିର୍ବିଜ୍ଞାନୀ ଲକ୍ଷ୍ୟରେ ପୁଣ୍ୟ ଭାରତୀୟ ସଂସ୍କୃତି କମ୍ପ...
ସର୍ତ୍ତ ଥିଲା ତୁମେ ଘନ ନିଶୀଥିନି ରାତିରେ ଜୋଛନା ମୁଁ ଦିବସେ ମୟୁଖମାଳୀ, ତୁମେ ଜୀବନ ମରୁରେ ପ୍ରେମ ମନ୍ଦାକି... ସର୍ତ୍ତ ଥିଲା ତୁମେ ଘନ ନିଶୀଥିନି ରାତିରେ ଜୋଛନା ମୁଁ ଦିବସେ ମୟୁଖମାଳୀ, ତୁମେ ଜୀବନ...