ମୁଁ ବିଦ୍ରୋହୀ, ଗୁଳା ବାଟ ପକାଇ ପଛରେ ଅମଡା ବାଟରେ ବ୍ୟସ୍ତ ନୂଆ ବାଟ ଖୋଜିବାରେ ମୁଁ ଅବୋଲକରା ଦୁ ମୁଁ ବିଦ୍ରୋହୀ, ଗୁଳା ବାଟ ପକାଇ ପଛରେ ଅମଡା ବାଟରେ ବ୍ୟସ୍ତ ନୂଆ ବାଟ ଖୋଜିବାରେ ...
ବିନା କିଛି ଶବଦରେ ଗୃହର ଫାଟକ ଖୋଲି ପ୍ରବେଶ ପରେ ମୁଖ୍ୟ ଦରଜାରେ କଲିଙ୍ଗବେଲ୍ ଟିପି ଲୁଚିଯାଇ ବିନା କିଛି ଶବଦରେ ଗୃହର ଫାଟକ ଖୋଲି ପ୍ରବେଶ ପରେ ମୁଖ୍ୟ ଦରଜାରେ କଲିଙ୍ଗବେଲ୍ ଟିପି ଲୁଚ...
ଏଇବାଟେ ଗଲାବେଳେ କାଲି ଯିଏ ବେକ ଭାଙ୍ଗି ଘଡ଼ିଏ ଚାହିଁରହି ନେଉଥିଲା ଅବଶୋଷର ଦୀର୍ଘଶ୍ବାସ ଟିଏ, ସାଉଁଟି ନେଉ... ଏଇବାଟେ ଗଲାବେଳେ କାଲି ଯିଏ ବେକ ଭାଙ୍ଗି ଘଡ଼ିଏ ଚାହିଁରହି ନେଉଥିଲା ଅବଶୋଷର ଦୀର୍ଘଶ୍ବା...
ରଙ୍ଗ ଦିଅନ୍ତି ତୂଳିକାରେ ଆଉ ନିଶବ୍ଦ ରାତିରେ ସେଇ ପଟି ଦିଅଁ ଭିତରେ ତୁମେ ପ୍ରଭୁ ବ୍ରହ୍ମପୁଲକରେ ରଙ୍ଗ ଦିଅନ୍ତି ତୂଳିକାରେ ଆଉ ନିଶବ୍ଦ ରାତିରେ ସେଇ ପଟି ଦିଅଁ ଭିତରେ ତୁମେ ପ୍ରଭୁ ବ...
ସୂର୍ଯ୍ଯ,ନକ୍ଷତ୍ର,ଚନ୍ଦ୍ରମା ନବଗ୍ରହ ପରିକ୍ରମା ଅନ୍ଯାନ୍ଯ ଜ୍ଯୋତିଷ୍କ ସଙ୍ଗେ ତାରା ମଣ୍ଡଳ, କେଉଁଠି ସୂର୍ଯ୍ଯ,ନକ୍ଷତ୍ର,ଚନ୍ଦ୍ରମା ନବଗ୍ରହ ପରିକ୍ରମା ଅନ୍ଯାନ୍ଯ ଜ୍ଯୋତିଷ୍କ ସଙ୍ଗେ ତାରା ମଣ୍ଡଳ,...
ଚକାନୟନଟି ପଡ଼ି ଗଲେ ତୋର ଦୁଃଖଦୂର ହେବ ପ୍ରଭୁ। ଚକାନୟନଟି ପଡ଼ି ଗଲେ ତୋର ଦୁଃଖଦୂର ହେବ ପ୍ରଭୁ।