Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Arabinda Mishra

Others

2  

Arabinda Mishra

Others

ତୁମେ

ତୁମେ

1 min
223


କବଳିତ କର ହୃଦୟକୁ ମୋର

ଖୋଜୁଥାଏ ଯାହା ଆଖି

କଣ୍ଟକିତ ବଣେ ରକ୍ତ ଝରଝର

ଆଘାତରେ ହୁଏ ସୁଖି. .,


ଆହା କହିଦେଇ ଆହ୍ଲାଦିତ କର

ଆମନ୍ତ୍ରିତ ଭାବି ହୃଦୟ

ଆସନ ପକେଇ ପୂଜେ ନିରନ୍ତର

ଆଜନ୍ମରୁ ତୁମେ ନିର୍ଦ୍ଦୟ..


ବିଚଳିତ ହୁଏ କାଇଁ ବାରମ୍ବାର

ଶୁଣିବାକୁ ପଦେ କଥା

ବିଖଣ୍ଡିତ ସତେ ରାସ୍ତା ତୋରମୋର

ନଦେଖିବା ମିଠା ବ୍ୟଥା ...



Rate this content
Log in