Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dillip Mandal

Others

4.0  

Dillip Mandal

Others

ସ୍ୱାଗତମ୍ ସ୍ୱାଗତମ୍ ହେ ଅଗଷ୍ଟ ପନ୍ଦର

ସ୍ୱାଗତମ୍ ସ୍ୱାଗତମ୍ ହେ ଅଗଷ୍ଟ ପନ୍ଦର

1 min
117


ତୁମେ ପରାଧିନତାର ପରାଜୟ

ତୁମେ ସ୍ବାଧୀନତାର ବିଜୟ

ତୁମେ ନବ ଭାରତର ବିନ୍ଧାଣୀ

ତୁମେ ବିଜୟ ଗାଥାର ଗାହାଣି

ତୁମେ ଜନ ଗଣ ମନ ନାୟକ

ତୁମେ ଆମ ସ୍ବରାଜର ଜନକ

ତୁମ ନାମଟି ସରସ ସୁନ୍ଦର

ସ୍ୱାଗତମ୍ ସ୍ୱାଗତମ୍ ହେ ଅଗଷ୍ଟ ପନ୍ଦର ।।


ତୁମ ପାଇଁ ଲାଲକିଲା ଆକାଶେ

ଆଜି ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା ଝଲସେ

ଏହି ବିଜୟ ଦିବସ ପର୍ବରେ

ପ୍ରତି ଭାରତୀୟ ଗର୍ବରେ

କରେ ଭାରତ ମାତାର ଜୟଗାନ

ଆନନ୍ଦେ ଗାଏ ଜନ ଗଣ ମନ

ତୁମ ନାମଟି ସରସ ସୁନ୍ଦର

ସ୍ୱାଗତମ୍ ସ୍ୱାଗତମ୍ ହେ ଅଗଷ୍ଟ ପନ୍ଦର ।।


ଯେବେ ହୋଇଲା ଭାରତ ସ୍ୱାଧୀନ

ଆମେ ପାଇଲୁ ଆମ ସମ୍ବିଧାନ

ଆମ ଶାସନ ଆମରି ହାତରେ

ଆମ ବିଶ୍ୱାସ ଆମ ଗଣତନ୍ତ୍ରରେ

ଧର୍ମ ନିରପେକ୍ଷ ଆମ ସମ୍ବିଧାନ

ସେ ସବୁ ଧର୍ମର କରେ ସମ୍ମାନ

ଭାରତ ବିଶ୍ଵର ଗଣତନ୍ତ୍ର ମନ୍ଦିର

ସ୍ୱାଗତମ୍ ସ୍ୱାଗତମ୍ ହେ ଅଗଷ୍ଟ ପନ୍ଦର ।।


Rate this content
Log in