Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Others

4  

DILIP KUMAR SAHOO

Others

ମୃତ୍ୟୁର କୋଳରେ

ମୃତ୍ୟୁର କୋଳରେ

1 min
214


ମୃତ୍ୟୁର କୋଳରେ ନୀରିହ ମଣିଷ

ମଶାଣିଟା ସାରା ମଡା

ଜୁଇ ପରେ ଜୁଇ ନିଆଁ ଲିଭୁନାହିଁ

ଦିନ ରାତି ଶବ ପୋଡା ।


ଜର ଟିକେ ହେଲେ ଜୀବନକୁ ଡର

କାଶ ଛିଙ୍କ ଲାଗେ ଭୟ

କରୋନାର ନାଆଁ ଶୁଣୁଶୁଣୁ ଏବେ

ମନ ହେଉ ନାହିଁ ଥୟ ।


ପୁଅ ପରେ ବାପ ବାପ ପରେ ମାଆ

ପରିବାରର ଯାଏ ଧୋଇ

ମୁହଁରେ ଟିକିଏ ନିଆଁ ଦେବା ପାଇଁ

ରହୁନି ଜଣିଏ କେହି ।


ଅସ°ଖ୍ୟ ଅନାଥ ଦରୋଟି ଆଖିରୁ

କିଏ ସେ ପୋଛିବ ଲୁହ

କରୋନା ବା କାହୁଁ ବୁଝିବ କହରେ

କଅଁଳ ବଅସ କୋହ ! 


କଟକଣାକୁ ତ ଖାତର କରୁନି

ଥମୁନି କରୋନା ଖେଳ

ଅକାଳକୁ ଏବେ ବଳ ପାଉ ନାହିଁ

ହସୁଛି ମୃତ୍ୟୁର କୋଳ ।



Rate this content
Log in