ଜୀବନ ଗୀତା-୨୨୮
ଜୀବନ ଗୀତା-୨୨୮
1 min
7.0K
ଜୀବନରେ ଆସେ
କେତେ ପରାଜୟ
କେବେ ପୁଣି ମିଳେ
ବିପୁଳ ବିଜୟ ॥୦॥
ପରାଜୟ କେହି
ଭୋଗେ ନାହିଁ ଚିର ଦିନ
ଦିନେ ନା ଦିନେ ତ
ଭାଗ୍ୟେ ଆସଇ ସୁଦିନ
ହଟିଯାଏ ମନୁ
ତା ସକଳ ଭୟ ॥୧॥
ଆଶା ନିରାଶାରେ
ଚାଲୁ ଚାଲୁ ପଥ ସିଏ
ଲକ୍ଷ୍ୟସ୍ଥଳଟିକୁ
ଅକସ୍ମାତ ପାଇଯାଏ
ଖୋଜିପାଏ ସିଏ
ନିଜ ପରିଚୟ ॥୨॥