Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Others

4.6  

DILIP KUMAR SAHOO

Others

ଅବସର ବୟସର ଗୀତ

ଅବସର ବୟସର ଗୀତ

1 min
113


 


ଆଜିକାଲି ମୋର ସାଙ୍ଗସାଥୀ ଯେତେ

ଅବସର ସବୁ ନିଅନ୍ତି

ମୋ ଆଡକୁ ସିଏ ଆଡ ନୟନରେ

ତେରିଛି ତେରିଛି ଚାହାଁନ୍ତି ।


ବାପା ମୋର ଥିଲେ ଭାରିତ ଚତୁର

କାନରେ ଆସି ମୋ କୁହନ୍ତି

ଉପରେ ଉପରେ ହସୁଥାନ୍ତି ସିନା

ଭିତରେ ଭିତରେ ଜଳନ୍ତି ।


କାହିଁକି ଜାଣନ୍ତି ?


ଜାତକରେ ଲେଖା ଜନ୍ମ ତାରିଖରେ

ଷାଠିଏ କେବେଠୁ ହେଲାଣି

କାଗଜପତ୍ରରେ ଏବେଏଵେ ମୋଠୁ

ଅଠାବନ ନିଏ ମେଲାଣି ।


ହରି ଭାଇ ଆମ ମୋତେ ଦେଖି ପରା

ବାପାଙ୍କୁ ତା ନିତି ନିନ୍ଦୁଛି

ଏ ମାସରେ ନେବ ଅବସର ସିଏ

ମୁହଁକୁ ଲୁଚେଇ କାନ୍ଦୁଛି ।


ଯଉବନ ତାର ଯାଇନି ଏଯାଏ

ସଭିଙ୍କୁ ବଖାଣି କହୁଛି

ମୂରୁଖ ବୋପାତା ନା ଲେଖା ବେଳେ

ବୟସ ବଢେଇ ଦେଇଛି ।


Rate this content
Log in