Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shital Motewar

Others

4  

Shital Motewar

Others

जुळले ऋणानुबंध

जुळले ऋणानुबंध

1 min
15.4K




कृष्ण सुदामापरीं_
जुळले ऋणानुबंध मित्रत्वाचे_
धागे विश्वासाचे_
अतूट_.........//१//

स्पंदनांचे रुदण_
हर्षिले मन-आंगण_
गुजगोष्टींचे प्रांगण_
निर्मळ_........//२//

अवचित जुळाले _
जन्मोजन्मीचे सार्थक झाले_
काट्यातुनी हसले_
ऋणानुबंध_......//३//

नात्यांच्या मृदुगंधात_
जीवनास लाभली सुंदरता_
चांदण्याची शीतलता_
अलौकिक_ .......//४//

आनंदोर्मिचे वलय_
सदोदित असे आसपास_
भास आभास_
प्रकाशमय_...//५//

मैत्रीचे ऋणानुबंध_
करी आयुष्यास प्रफुल्लित_
सुख ओंजळीत_
अखंडित_......//६//


Rate this content
Log in