Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

तुम दूर हो तो प्यार का मौसम

तुम दूर हो तो प्यार का मौसम

1 min
242


तुम दूर हो तो प्यार का मौसम न आएगा

अब के बरस बहार का मौसम न आएगा


चूमूँगा किस की ज़ुल्फ़ घटाओं को देख कर

इक जुर्म-ए-ख़ुश-गवार का मौसम न आएगा


छलके शराब बर्क़ गिरे या जलें चराग़

ज़िक्र-ए-निगाह-ए-यार का मौसम न आएगा


वादा-ख़िलाफ़ियों को तरस जाएगा यक़ीं

रातों को इंतिज़ार का मौसम न आएगा


तुझ से बिछड़ के ज़िंदगी हो जाएगी तवील

एहसास के निखार का मौसम न आएगा


Rate this content
Log in