Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mahavir Uttranchali

Others

3  

Mahavir Uttranchali

Others

खुली है मधुशाला !!

खुली है मधुशाला !!

1 min
12.4K


हे बच्चन, तेरी हाला !

कैसे? हाय! पियें प्याला !!

धर्म स्थल बन्द हुए हैं,

मगर खुली है मधुशाला !!


सकल विश्व में लोग डरे !

महामारी हुंकार भरे !!

सब घर में भयभीत पड़े,

डगर खुली है मधुशाला !!


सरकारी जब खोल दिया !

प्राइवेट क्यों बन्द किया ??

पालेंगे बच्चे कैसे,

अगर खुली है मधुशाला !!


दम किया सबकी नाक में !

रख दी दूरियाँ ताक में !!

अर्थव्यवस्था की ख़ातिर,

मगर खुली है मधुशाला !!


Rate this content
Log in