Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

pali kaur

Others

2  

pali kaur

Others

हाइकु कविता

हाइकु कविता

1 min
176


गोधूलि बेला 

अलसाये प्रकृति 

सूरज मौन। 


तपता सूर्य 

विहल विरहिणी 

ढूँढती छाँव। 


प्रचंड रवि 

व्याकुल कायनात 

प्रकृति मौन। 



Rate this content
Log in