When I dream a Jaguar
When I dream a Jaguar
Yesterday I dreamed of a jaguar
First time of that kind in my life.
Is he a silent protector?
Let me google it
for my safety..
Oh! So many interpretations
for a feline dream
Which I could never assume
I am a child of destiny
So dare to dream...