Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Roads less traveled

Roads less traveled

1 min
195


yes

i have seen 

roads bend

abrupt ends

detours occur

u-turns happen

roads block

i know that 

the roads less taken

are not paths mistaken

things unfold

many stories remain untold

claims do not stand

feelings change

hearts rend

also mend

people evolve

egos dissolve

lessons learnt

through the roads less traveled...

Illusive are the roads not traveled...


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract