MY LIFE
MY LIFE
In my life,
When I was a kid I cried loudly on
Every small thing in front of me,
My parents!!!!!!
But,
Now I cry silently so that
My parents don't know
In my life,
When I was a kid I cried loudly on
Every small thing in front of me,
My parents!!!!!!
But,
Now I cry silently so that
My parents don't know