Hrishikesh Goswami

Action Inspirational Children

2  

Hrishikesh Goswami

Action Inspirational Children

Honest

Honest

1 min
98


An Honest Man Never Panics

The Eyes Of Strangers.

He Who Never Gets Doused 

Even In The Darkest Of All Night.

He Who Moves In The Path

Not Trodden By Many.

He Who Never Needs

To Prove His Honesty.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Action