Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Eternal... Is It?

Eternal... Is It?

1 min
221


Eternal love

First we call it

In the air

When love is.


Time changes

Priorities change

Forever love

Starts to fail.


Distance occurs

Between lovers

Fights start

Love disappears.


Break up happens

Eternal word

Disappears.


Heart breaks

Smiles go away

Tears replace

Sadness on face.


Time changes again

We move on

Life restarts

And keeps going on.



Rate this content
Log in

Similar english poem from Romance