Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bassinet

Bassinet

1 min
14.1K


Tears rolling down her cheeks,

Silent scream echoed in the room,

Bassinet was no longer ecstatic.


Looking from heaven she could feel a cold empty heart,

Beating to hear one last laugh.

For a mother was no longer a mother.


Rate this content
Log in

More english poem from Pankhuri Singh

Similar english poem from Tragedy