Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SIPRA NAMTA

Others

3  

SIPRA NAMTA

Others

ଅନ୍ତଃସ୍ୱର

ଅନ୍ତଃସ୍ୱର

1 min
6.9K


ଅନ୍ତଃସ୍ବର 
^^^^^^^^^
                                               ସିପ୍ରା ନାମତା 
ଅସରନ୍ତି ମାୟା ଜାଲେ ଛନ୍ଦି
ଜୀବନ ର ସ୍ଵର ଯାଏ ହଜି
           ଛନ୍ଦହୀନ ଜୀବନରେ
          ବେସୁରା ରାଗିଣୀ ତୋଳି
ଦୁଃଖ ହୀନ ସୁଖ ସାଥେ
ବଞ୍ଚିବାକୁ ଚାହେଁ ନାହିଁ  ।

ଗଭୀର ନିଶା ର ଅନ୍ଧାର ଛାଇରେ
ଚାନ୍ଦିନୀ କୁ ଖୋଜେ ନାହିଁ
           ପ୍ରଖର ଦାବାନଳେ ଶୀତଳ ସ୍ପର୍ଶ
           ପାଇବାକୁ ଚାହେଁ ନାହିଁ 
ସ୍ମୁତି କୁ ପାଶୋରି ଅଭିନୟ  ସାଥେ
ବଞ୍ଚିବାକୁ ଚାହେଁ ନାହିଁ  ।

ଭୋକିଲା ପେଟ ର ଆତୁରତା ନେଇ
ଜୀବନ ର ଗୀତ ଗାଉଛି ମୁହିଁ
           ଫୁଙ୍ଗୁଳା  ପିଠି ରେ ଜୀର୍ଣ୍ଣ ଶରୀର ରେ
           ଶୁନ୍ୟତା ରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରାଣ ହୃଦୟରେ
 ମୁଦା ଆଖି ତଳେ ,ଜୀବନ ସପନେ
  ବଞ୍ଚିବା କୁ ଚାହେଁ ମୁହିଁ  ।

ଗଙ୍ଗା  ଗୋଦାବରୀ  ପବିତ୍ର ଧାରା
ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ ବୁଡା଼ ପାଇଁ 
           ତୀର୍ଥ ସ୍ନାନ କରି ପୁଣ୍ୟ ଅରଜନେ
           ବିଶ୍ୱାସ ତ ମୋର ନାହିଁ
ସ୍ୱର୍ଗ ଦ୍ୱାରେ ଦାହ ସଂସ୍କାର କରି ତ
ସ୍ୱର୍ଗ ପ୍ରାପ୍ତି ଚାହେଁ ନାହିଁ  ।

ପୁଣ୍ୟ ଜଳେ ମଡା ପ୍ରବାହ ହୋଇଲେ
ନଦୀ କୁ ଦୂଷିତ କରଇ 
        ପାପ ର ଧନ ରେ ପୋଷି ହୋଇଥିଲେ
        କଳୁଷ କି ନାଶ ହୁଅଇ 
ପାପ ପୁଣ୍ୟ ଯେତେ  ଅଛି ଏ ମହୀ ରେ
ଜୀବନେ ଭୋଗିବା ପାଇଁ ।

ଘନ କୁହୁଡ଼ି ର ବାଟ ଭାଙ୍ଗି ଯେବେ
ସୌରକର ଆସେ ଉଦି
         ଦିଗବଳୟ ହସେ ପ୍ରାଚୀ ନଭ ଦିଶେ
         କୁଆଁତାରା ଯାଏ ଲୁଚି
ଅବୁଝା ମନ କୁ ବୁଝାଇ କି ବାଟ
ଅଜଣା ପଥରେ, ଚାଲିବାକୁ ଚାହେଁ ମୁହିଁ  ।

ସୈକତେ ,ସିକତା ସଦ୍ମ ଗଢିଦେଲେ
ବିଲୟ ତ କରେ ଉଦଧି ଲହରୀ
         ଜନକ ଜନନୀ ପଦ ସେବିଥିଲେ
        ପଡୁଥାଏ  ନିତି  ଆଶୀଷ ଝରି 
ଧ୍ୱନି ଫେରିଆସେ ପ୍ରତିଧ୍ୱନି ହୋଇ
ଜୁଈ ର ଶିଖା ରେ ସ୍ୱର୍ଗ ପଥେ ଯାଇ
                       ମରିବାକୁ ଚାହେଁ ମୁହିଁ  ।

ସମପ୍ରୀତି,ସମ୍ପାନ,  ସମାବର୍ତ୍ତନ ରେ
ହୃଦେ ଜାଳି ସୌଭାତ୍ର ପ୍ରେମ ବଂହିଁ 
             ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରେମ ର ସନ୍ନିପାତ ଧାରା
             ଅମରତ୍ୱ ରଚୁ ଭୁଲି ଆତ୍ମଗ୍ଲାନି
ଦେହାବସାନ ରେ ଅନ୍ତଃସ୍ୱର ହୃଦେ
ଶିହରଣ  ଦେଉ ଆଣି,
ଆତ୍ମା ଚିନ୍ହି ଆତ୍ମା ତୋଷ ହେଉ ସଦା
ସୁଖେ ବିତୁ ଦିବା ରଜନୀ ।





 


Rate this content
Log in