Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଵଳରାମ ତରାଈ

Children Stories

2  

ଵଳରାମ ତରାଈ

Children Stories

ପିଲାଦିନ ଖେଳ

ପିଲାଦିନ ଖେଳ

1 min
170


ପିଲା ଦିନେ ଥିଲି ଛୋଟ ପିଲା

ପଢିବାରେ ମୋର ଅବେହେଳା

ବୋଉର ନିତି ଦିନ ଗାଳି

ସାଙ୍ଗ ସାଥିରେ ମେଳ ମେଳ l


ଖେଳିବାରେ ମୋର ମନ ଭାରି

ଘରୁ ଜାଏ ମୁଁ ବାହାରି

ପାଠ ପଢା ସହ ଖେଳ ଭଲ ହେବ

ଖେଳରେ ମୁଁ ଜିତି କରି

ବାଳୁତ କାଳୁ ମୋର ଖେଳ ଭଲ

ମିଳଥିଲା ମୋତେ ଭଲ l


ପିତାମାତାଙ୍କୁ ମୁଁ କରେ ନିବେଦନ

ଖେଳ ହି ମୋ ଜିବନ l


ଖେଳକୁଦ ଆଉ ନାଚ ଗିତ ମୋର

ଖେଳ ଭବିଷ୍ୟତ ମୋର

ସମୟ ନିର୍ଦ୍ଧାରଣ କରି କାମ କଲେ

ନାମ ମୋର ରଖି ଗଲେ l


ବୋଉ କଥା ମୁଁ ଶୁଣି ନାହିଁ 

ଖେଳ ପାଇଁ ମୁଁ ବାଇ

ବାପାଙ୍କ ର ମୋର ରାଗ ବାଣୀ

ଡରିଜାଏ ମୁଁ ପୁଣି l


ଆଜି ମୁଁ ଭାବୁଛି ପିତା ମାତାଙ୍କ 

ଆଶିର୍ବାଦ ରହିଛି ସଦାସର୍ବଦା

ତାଙ୍କ ପାଇଁ ମୁଁ ଆଜି ହେଲି ବଡ

ତାଙ୍କ ଠୁ କେହି ନାହିଁ ବଡ l


ଜଞ୍ଜାଳ ମୋହ ମାୟାରେ ପଡି

ଭୁଲି ଗଲି ମୋ ଘର 

ବାହୁଡି ମୁଁ ମୋ ଘର ଏବେ ମୋର

 ବାପା ବୋଉ ମୋର l


ଛଟପଟ ହେଲି ଦେଖି ମୋ ଘର

ବୁଦ୍ଧ ବାପା ବୋଉ ମୋର

ମନ ପଡିଲେ ଛାତି ଜାଏ ଫାଟି

ଏଠ ନାହିଁ ମୋର ଅଧିକାର l



Rate this content
Log in