Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay Maurya

Others

1.5  

Sanjay Maurya

Others

अच्छी नहीं लगती....

अच्छी नहीं लगती....

1 min
14.3K


जहाँ का दर्द जो देखूँ ख़ुशी अच्छी नहीं लगती
ग़म ए बेदर्द की अब रौशनी अच्छी नहीं लगती

मज़ा है ज़िंदगी का तब तलक आवारगी जब तक,
हवाएँ बंद कमरों में कभी अच्छी नहीं लगती

ऐ मिट्टी के बने इन्सां तुझे गफ़लत हुई कैसी,
बता कब मौत से यह ज़िंदगी अच्छी नहीं लगती

सुकूँ मिलता नहीं इक पल बिना मय के मुझे साक़ी,
न छू लूँ लब से जब तक बेख़ुदी अच्छी नहीं लगती

ये सज़दे में झुके गर्दन न हो पाया कभी संजू,
मुझे संग-ए-खुदा की बंदगी अच्छी नहीं लगती

 


Rate this content
Log in