ଅତୀତ ସୁଯୋଗ ସିଦ୍ଧାନ୍ତ ଗାରିମା ପରିଚୟ ଖାଦ୍ୟ ଉଦରର ଜ୍ବାଳା କବିତା ରକ୍ତ ସାମାଜିକ ମାମଲତକାର ରାଜଦଣ୍ଡ କବିତାୟାନ ବ୍ୟାଭିଚାରେ ସାମୁହିକ ପକ୍ଷପାତି ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ଖାଦ୍ୟ ନିତାନ୍ତ ଆବଶ୍ୟକ । ଖାଦ୍ୟ ହଜମ ପାଇଁ ଜଳ ଆବଶ୍ୟକ । ତେଣୁ ଜଳକୁ ଜୀବନ ର ଆଖ୍ଯା ଦିଆଯାଇଛି ।

Oriya ହଜମ Poems