ଦୁଃଖକୁ ଲୁଚାଇବାକୁ ପଡିବ ଦୁଃଖକୁ ଲୁଚାଇବାକୁ ପଡିବ
ଧନ୍ୟ ତୁମର କେତେ ଦେଶ ପ୍ରତି ପ୍ରେମ ସର୍ବଦା ମିଳୁ ତୁମକୁ ସମ୍ନାନ ଧନ୍ୟ ତୁମର କେତେ ଦେଶ ପ୍ରତି ପ୍ରେମ ସର୍ବଦା ମିଳୁ ତୁମକୁ ସମ୍ନାନ
କଇଁଚ ଠାରୁ ମନବଳ ଶିଖିବା ମନରେ ସଧା ସାହାସ ବାନ୍ଧିବା କଇଁଚ ଠାରୁ ମନବଳ ଶିଖିବା ମନରେ ସଧା ସାହାସ ବାନ୍ଧିବା
ହାମାରୀର ମହା ପ୍ରକୋପରେ ତିଳତିଳ ହୋଇ ଜଳିଲୁ ଲକ ଡାଉନ ନିୟମ ନ ମାନି ବିଶ୍ୱ ହୋଇଯାଉଛି ନିସ୍ଵ ଅମୂଲ୍ୟ ଜ ହାମାରୀର ମହା ପ୍ରକୋପରେ ତିଳତିଳ ହୋଇ ଜଳିଲୁ ଲକ ଡାଉନ ନିୟମ ନ ମାନି ବିଶ୍ୱ ହୋଇଯାଉଛି ନିସ୍ଵ ଅ...
ଅନ୍ତର ଭିତରେ ଚାପିଧରିଛି ମୁଁ ଅମାନିଆ କୋହନଇ, ଉଲ୍ଲାସରତାନେ ନାଚିଚାଲେ ସିନା ପାଦରେ ଘୁଙ୍ଗୁର ନାଇ। ଅନ୍ତର ଭିତରେ ଚାପିଧରିଛି ମୁଁ ଅମାନିଆ କୋହନଇ, ଉଲ୍ଲାସରତାନେ ନାଚିଚାଲେ ସିନା ପାଦରେ ଘୁଙ୍ଗୁର...
ଜିତିବାର ଲକ୍ଷ୍ୟ ହାରି ଜାଇ ଥିବା ସୈନ୍ୟ ଟିଏ ପରି ଭାଙ୍ଗି ପଡିଲି ଜୀବନର ଆଙ୍ଗନରେ ହୃଦୟ ଆଜି ପାଲୋଟିି ଜାଇଛି ... ଜିତିବାର ଲକ୍ଷ୍ୟ ହାରି ଜାଇ ଥିବା ସୈନ୍ୟ ଟିଏ ପରି ଭାଙ୍ଗି ପଡିଲି ଜୀବନର ଆଙ୍ଗନରେ ହୃଦ...