ଝିପି ଝିପି ଝରିପଡେ ଶିରାବଣ,କାଇଁ ଲୋ ସାଧବ ବୋହୂ? ପାଉଁଜି ପଟକ ହଜିଲା ବିଲରେ ଧାନ ପଣେ ରୋଉ ରୋଉ... ଝିପି ଝିପି ଝରିପଡେ ଶିରାବଣ,କାଇଁ ଲୋ ସାଧବ ବୋହୂ? ପାଉଁଜି ପଟକ ହଜିଲା ବିଲରେ ଧାନ ପଣେ ରୋଉ ର...
ଖାତିଆ ହେଲାଣି ପାଣିରେ ଭରା, ଯାଆଁଳ ଦିମୁଠା ଛା'ଡେ ଗଉରା କଣ୍ଟା ଦି'ଡାଳେ ପକେଇ ଥବୁ, ତା'ହେଲେ ଦିଅଣ୍ଡା ମାଛ ଖାଇବ... ଖାତିଆ ହେଲାଣି ପାଣିରେ ଭରା, ଯାଆଁଳ ଦିମୁଠା ଛା'ଡେ ଗଉରା କଣ୍ଟା ଦି'ଡାଳେ ପକେଇ ଥବୁ, ତା'ହ...
କାମ କରୁଥାନ୍ତି ବିଲରେ ଥୋକେ ll ଦିନରେ ଆସଇ ଅନ୍ଧାର ମାଡି ମାଡିଆସେ ପୁଣି ବତାସ ଝଡି ଭୀମ ଗର୍ଜନେ କାମ କରୁଥାନ୍ତି ବିଲରେ ଥୋକେ ll ଦିନରେ ଆସଇ ଅନ୍ଧାର ମାଡି ମାଡିଆସେ ପୁଣି ବତାସ ଝଡି ...
ବେଉଷଣ କାମ ପାଇଁ ଚଷା ଭାଇ ତର ତର ବରଷକ ଆହାରରେ ପାଳିବ ତା'ର ସଂସାର ll ସେଇ ଆହାର ଗଣ୍ଡେ ପାଇଁ ବେଉଷଣ କାମ ପାଇଁ ଚଷା ଭାଇ ତର ତର ବରଷକ ଆହାରରେ ପାଳିବ ତା'ର ସଂସାର ll ସେଇ ...
ରୋଷେଇ ହେବ ଭାଇନା ହାଟରୁ ଆଣିଲେ ଚାଉଳ ଡାଲି ll ଏଇ କଥା ଭାବି ନାନୀର ଆଖିରେ ରୋଷେଇ ହେବ ଭାଇନା ହାଟରୁ ଆଣିଲେ ଚାଉଳ ଡାଲି ll ଏଇ କଥା ଭାବି ନାନୀର ଆଖିରେ
ଉଭୟ: ଶୁଣ ସୁଜ୍ଞ ଜନେ କରୋନା କଥା ବିଦେଶରୁ କେହି ଆସିଲେ ଯଥା । ସନ୍ଦିଗ୍ଧ ନିୟମ କରି ପାଳନ ପରୀକ୍ଷା ଉଭୟ: ଶୁଣ ସୁଜ୍ଞ ଜନେ କରୋନା କଥା ବିଦେଶରୁ କେହି ଆସିଲେ ଯଥା । ସନ୍ଦିଗ୍ଧ ନିୟମ କରି ପା...