ପଦ୍ମ ଗୀତା ପଦ୍ମ ଗୀତା
କଳଙ୍କ କାଳିମା ରଟିଯିବ ବୋଲି ଜୀବନକୁ ଦେଲ ଜାଳି, କଳଙ୍କ କାଳିମା ରଟିଯିବ ବୋଲି ଜୀବନକୁ ଦେଲ ଜାଳି,
ଘାସ ଖାଇ ପଶୁ ଗରବେ ଜିଉଁଛି ମଣିଷ ମାରୁଛି ମଣିଷ କାହିଁ? ମିଥ୍ୟା ଅହଂକାର କ୍ରୋଧ ଅପବାଦେ ବିବେକକୁ ହ ଘାସ ଖାଇ ପଶୁ ଗରବେ ଜିଉଁଛି ମଣିଷ ମାରୁଛି ମଣିଷ କାହିଁ? ମିଥ୍ୟା ଅହଂକାର କ୍ରୋଧ ଅପବାଦେ...
ହେଲେ ସେ ଲମ୍ପଟ ଲୁହରେ ଭିଜିଛି ପ୍ରତାରଣାର ଜ୍ବଳା ତା ଦେହରେ ଜଲୁଛି ହେଲେ ସେ ଲମ୍ପଟ ଲୁହରେ ଭିଜିଛି ପ୍ରତାରଣାର ଜ୍ବଳା ତା ଦେହରେ ଜଲୁଛି
ଲଜ୍ଜା ଓ ସାମାଜିକ ପ୍ରତିଷ୍ଠା ପାଇଁ ନିଜ ହୃଦୟକୁ ଚୁର୍ ଚୁର୍ କରି କାମୁକ ପୁରୁଷର ଯାବତୀୟ ଯୌନ ବିକୃତିକୁ ସ୍ୱୀକୃତ... ଲଜ୍ଜା ଓ ସାମାଜିକ ପ୍ରତିଷ୍ଠା ପାଇଁ ନିଜ ହୃଦୟକୁ ଚୁର୍ ଚୁର୍ କରି କାମୁକ ପୁରୁଷର ଯାବତୀୟ ...
ଅନାମିକା ଫୁଲର ସମୀକ୍ଷା କରିବାକୁ ପାହାଡ଼ ତଳୁ କ୍ରମଶଃ ଉପରକୁ ଆହୁରି ଉପରକୁ ଅସରନ୍ତି ଆଶାରେ ଆଲୋକ ନେଇ ପ୍ର... ଅନାମିକା ଫୁଲର ସମୀକ୍ଷା କରିବାକୁ ପାହାଡ଼ ତଳୁ କ୍ରମଶଃ ଉପରକୁ ଆହୁରି ଉପରକୁ ଅସରନ୍ତି ଆ...