ପ୍ରଭାତ ଭ୍ରମଣେ ଯାଇଥିଲି ମୁହିଁ ଭୂପେଶ ଦୁଃଖ ଶୁଣିଲି ସାନ୍ତ୍ୱନା ଦେଇକି ଘରକୁ ଆସିକି କାର ବାହାର କଲି ପ୍ରଭାତ ଭ୍ରମଣେ ଯାଇଥିଲି ମୁହିଁ ଭୂପେଶ ଦୁଃଖ ଶୁଣିଲି ସାନ୍ତ୍ୱନା ଦେଇକି ଘରକୁ ଆସିକି କାର ...
ଗାଁ ଭୂଇଁ ଛାଡି ରାଜ୍ଧାନୀ ନେ ନାଇଁ ରାହୁଥିତି ମୁଇ... ଗାଁ ଭୂଇଁ ଛାଡି ରାଜ୍ଧାନୀ ନେ ନାଇଁ ରାହୁଥିତି ମୁଇ...
ଢୁକେଇ ଦିଅନ୍ତୁ ଜେଲ୍ ହାଜତରେ ନେଇ! ଲିଙ୍ଗରାଜ କହିଲେ ତମପରି ମୁଁ ବି ନାଚାର ହେ ଭାଇ; ସେ ସବୁ କରିବା ପାଇଁ ... ଢୁକେଇ ଦିଅନ୍ତୁ ଜେଲ୍ ହାଜତରେ ନେଇ! ଲିଙ୍ଗରାଜ କହିଲେ ତମପରି ମୁଁ ବି ନାଚାର ହେ ଭାଇ; ସେ ସବୁ ...
ଆଜବେଷ୍ଟ ଘର ଚାରି ହଜାରରେ ଛାତ ଘର କଥା ଛାଡ ନିମ୍ନ ମଧ୍ୟବିତ୍ତ ଲୋକଙ୍କ ରହିବା ହେଲାଣି ସମସ୍ୟା ବଡ ।। ଆଜବେଷ୍ଟ ଘର ଚାରି ହଜାରରେ ଛାତ ଘର କଥା ଛାଡ ନିମ୍ନ ମଧ୍ୟବିତ୍ତ ଲୋକଙ୍କ ରହିବା ହେଲା...
ହଜାର ହଜାର ଲୋକଙ୍କ ଗହଳି ହୁଏ ରାଜଧାନୀର ରାଜ ରାସ୍ତାକୁ ଶେଯ କରି ମୋତେ ଶୁଆଇ ଦିଆଯାଏ ଦାମିକା ଧୋତିର ଘୋଡଣି ତଳ... ହଜାର ହଜାର ଲୋକଙ୍କ ଗହଳି ହୁଏ ରାଜଧାନୀର ରାଜ ରାସ୍ତାକୁ ଶେଯ କରି ମୋତେ ଶୁଆଇ ଦିଆଯାଏ ଦ...
ଆଗେ ରାଜଧାନୀ ଥିଲା କଟକରେ ଏବେତ ଭୁବନେଶ୍ୱର ମନ୍ଦିର ମାଳିନୀ ଏକାମ୍ର ନଗର ସ୍ମାର୍ଟ ସିଟି ମନୋହର l ଆଗେ ରାଜଧାନୀ ଥିଲା କଟକରେ ଏବେତ ଭୁବନେଶ୍ୱର ମନ୍ଦିର ମାଳିନୀ ଏକାମ୍ର ନଗର ସ୍ମାର୍ଟ ସିଟି ମ...