ଉଜୁଡ଼ି ଯାଇଥିବା ସଂସାରକୁ ସମ୍ଭାଳି ହୁଏ ଗଢ଼ିବାକୁ ସୁଖର ସଂସାର ଅଦିନେ ଵି ଜିଣି ହୁଏ ବିପଦର ରଣ ହୁଙ... ଉଜୁଡ଼ି ଯାଇଥିବା ସଂସାରକୁ ସମ୍ଭାଳି ହୁଏ ଗଢ଼ିବାକୁ ସୁଖର ସଂସାର ଅଦିନେ ଵି ଜିଣି...
ଜୀବନ ଦେଲି ଅଜାଡି କେବଳ ତୁମରି ପାଇଁ କୋକେଇ ମୋ ଦେଲି ସଜାଡି।। ଜୀବନ ଦେଲି ଅଜାଡି କେବଳ ତୁମରି ପାଇଁ କୋକେଇ ମୋ ଦେଲି ସଜାଡି।।
ଅଭିନ୍ନ ଅଭିମନ୍ୟୁ ଅଭିନ୍ନ ଅଭିମନ୍ୟୁ
ପାଇଛି ସେ ଜିଁବାର କିଛି କୌଶଳ କିନ୍ତୁ ମୁଁହ ରେ ଅଦମ୍ୟ ସାହସ ପ୍ରତିପକ୍ଷଙ୍କୁ ପ୍ରତିହତ କରିବାର ପଣ ଆଉ ସପ୍... ପାଇଛି ସେ ଜିଁବାର କିଛି କୌଶଳ କିନ୍ତୁ ମୁଁହ ରେ ଅଦମ୍ୟ ସାହସ ପ୍ରତିପକ୍ଷଙ୍କୁ ପ୍ରତିହତ ...
ପ୍ରାର୍ଥନା ସରିବା ମାତ୍ରେ ମୁଁ ଶିକ୍ଷକ ରୂପେ ଶ୍ରେଣୀ କକ୍ଷ ରେ ଯୋଗ ଦେବି ମୋ ସମ୍ମୁଖରେ ଛାତ୍ର, ଛାତ୍ରୀ ମାନ... ପ୍ରାର୍ଥନା ସରିବା ମାତ୍ରେ ମୁଁ ଶିକ୍ଷକ ରୂପେ ଶ୍ରେଣୀ କକ୍ଷ ରେ ଯୋଗ ଦେବି ମୋ ସମ୍ମୁଖ...
ହେବା ଆସ ଆମେ ଏକ ମନ ପ୍ରାଣ ଶତୃ ଦେଶ ଦ୍ରବ୍ୟ କରିବା ବର୍ଜନ ଜଳ ସ୍ଥଳ ନଭ କ୍ଷେତ୍ର ସୁରକ୍ଷାରେ ରହିବା ସଜଗ କ... ହେବା ଆସ ଆମେ ଏକ ମନ ପ୍ରାଣ ଶତୃ ଦେଶ ଦ୍ରବ୍ୟ କରିବା ବର୍ଜନ ଜଳ ସ୍ଥଳ ନଭ କ୍ଷେତ୍ର ସୁରକ...