ସମୟ ବଦଳି ଜୀବନ ଜୀବ ଝିଅ ଶାଶୁଘର ମତି ବିରୂପ ହେଲା ବିନାଶ କାଳେ ନିଶିକେ ନାଶ ଯିବ ବିନା ସକାଳେ || ସମୟ ଯାଉଛି ସରି ଦଦରା ହେଲାଣି ତରୀ କାଳ ଯିବ ତୋତେ ଘେରି ବନ୍ଧୁ ପଳାୟନ ରାସ୍ତା ଖୋଜ ନାହିଁ ମୁକ୍ତି ମାର୍ଗ ନୁହେଁ ନର୍କର ରାସ୍ତା ଖୋଲି ଯିବ ।

Oriya ଯିବ Poems