"କୋଟି ସଲାମ ହେ ବୀର ଜୀବନ " "କୋଟି ସଲାମ ହେ ବୀର ଜୀବନ "
ନିଜ ରକ୍ତ ଦେଇ ଦେଲ ଯେ ଦେଖାଇ ଦେହେ ବହେ ମାଆ ରକ୍ତ ବକ୍ଷ ରୁ ତାହାର ପିଇଣ ଯେ କ୍ଷୀର ହୋଇଅଛ ଏତେ ଶ ନିଜ ରକ୍ତ ଦେଇ ଦେଲ ଯେ ଦେଖାଇ ଦେହେ ବହେ ମାଆ ରକ୍ତ ବକ୍ଷ ରୁ ତାହାର ପିଇଣ ଯେ କ୍ଷୀର ...
ବାଳୁତ ଶିଶୁ ଈଶ୍ୱର ସମ ଏ କଥା ଜାଣୁ ତୁହି , କୋମଳ ଅଙ୍ଗ ତୁମର ସଙ୍ଗ ପାରେନା କେବେ ସହି ବାଳୁତ ଶିଶୁ ଈଶ୍ୱର ସମ ଏ କଥା ଜାଣୁ ତୁହି , କୋମଳ ଅଙ୍ଗ ତୁମର ସଙ୍ଗ ପାରେନା କେ...
ଜୀବନର ରକ୍ତ ବିନ୍ଦୁ ଥିବା ଯାଏଁ ଦେଶ ପାଇଁ ଲଢ଼ୁଥିବି ଦେଶରେ ସୁରକ୍ଷା ପାଇଁକି ନିଶ୍ଚୟ ନିଜକୁ ସମର୍ପି ଦେବି । ଜୀବନର ରକ୍ତ ବିନ୍ଦୁ ଥିବା ଯାଏଁ ଦେଶ ପାଇଁ ଲଢ଼ୁଥିବି ଦେଶରେ ସୁରକ୍ଷା ପାଇଁକି ନିଶ୍ଚୟ ନିଜକୁ...
କୁନି ଝିଅ ମୋର ବାବା ଖୋଜି ଯଦି ଅଳି କରିବ କର୍ପୂର ମାଳା ପିନ୍ଧା କାନ୍ଥ ଝୁଲା ଫୋଟୋକୁ ଦେଖାଇ କହିବ ଏ ସେହି ପୁଲୱା... କୁନି ଝିଅ ମୋର ବାବା ଖୋଜି ଯଦି ଅଳି କରିବ କର୍ପୂର ମାଳା ପିନ୍ଧା କାନ୍ଥ ଝୁଲା ଫୋଟୋକୁ ଦେଖା...
ଭୁଲିଗଲେ ସବୁ ଆପଣାର ସ୍ୱାର୍ଥ ନିଜ ଘର ପରିବାର କୋଟି ଜନତାଙ୍କୁ ସୁରକ୍ଷା ଦେଇ ସେ ହୋଇଲେ ଚୀର ଅମର ଭୁଲିଗଲେ ସବୁ ଆପଣାର ସ୍ୱାର୍ଥ ନିଜ ଘର ପରିବାର କୋଟି ଜନତାଙ୍କୁ ସୁରକ୍ଷା ଦେଇ ସେ ହୋ...