ଜଳିଯାଏ ,ନହେଲେ ଜାଳିଦିଆଯାଏ ତଥାବି ଆମେ ନାରୀ ଦିବସ ପାଳନ କରୁ ଜଳିଯାଏ ,ନହେଲେ ଜାଳିଦିଆଯାଏ ତଥାବି ଆମେ ନାରୀ ଦିବସ ପାଳନ କରୁ
ଆଉଥରେ ଫେରିଆସ ଆଉଥରେ ଫେରିଆସ
ତୁମ ଅକଣ ଆଶଙ୍କାର ପଦ ନିରେ ,ମୁଁ ସଂତ୍ରସ୍ତ ତୁମ ଅପଲକ ନୟନର ଅବାରିଚ ବିରିଧାରାରେ ,ମୁଁ ଆତ୍ମବିସ୍କୃତ ତୁମ ଅକଣ ଆଶଙ୍କାର ପଦ ନିରେ ,ମୁଁ ସଂତ୍ରସ୍ତ ତୁମ ଅପଲକ ନୟନର ଅବାରିଚ ବିରିଧାରାରେ ,ମୁଁ ଆତ...
ରୋଗୀ କୁ ଜରୁରୀ ଏକାନ୍ତ ବାସ, ନମାନିଲେ ହୋଇବ ସର୍ବନାଶ। ରୋଗୀ କୁ ଜରୁରୀ ଏକାନ୍ତ ବାସ, ନମାନିଲେ ହୋଇବ ସର୍ବନାଶ।
ସ୍ମୃତି ଢାଳି ଯାଏ ଲୁହର ତଟିନୀ, କାରଣରେ ଅବା ଅକାରଣରେ, ନିଦାଘ ପୀଡିତ ସହରରେ କିଆଁ, ଆଜି ମୁଁ ଏକା, ସିକ୍... ସ୍ମୃତି ଢାଳି ଯାଏ ଲୁହର ତଟିନୀ, କାରଣରେ ଅବା ଅକାରଣରେ, ନିଦାଘ ପୀଡିତ ସହରରେ କିଆଁ, ...
ବଳାତ୍କାରରେ ପୀଡିତ ସରଳ, ନିଷ୍ପାପ ନାରୀଟିର ଚିତାକୁ ଦେଖିଲେ ବିଶ୍ୱାସ ହୁଏନା ସର୍ବତ୍ର ଭୋକର ଭୂଗୋଳ ଆଉ ଅଭାବର କର... ବଳାତ୍କାରରେ ପୀଡିତ ସରଳ, ନିଷ୍ପାପ ନାରୀଟିର ଚିତାକୁ ଦେଖିଲେ ବିଶ୍ୱାସ ହୁଏନା ସର୍ବତ୍ର ଭୋ...