ସାଗର ବେଳାରେ ଜହ୍ନ ସାଗର ବେଳାରେ ଜହ୍ନ
ମନେପଡେ ମନ୍ଦିର ବେଢାରେ ଝରା ଶେଫାଳିର ଭୁରୁଭୁରୁ ମହକ ପ୍ରକୃତି ତନୟା ତଟିନୀର ଶୋଭା ବିଭବ ଅପାସୋରା ମନେପଡେ ମନ୍ଦିର ବେଢାରେ ଝରା ଶେଫାଳିର ଭୁରୁଭୁରୁ ମହକ ପ୍ରକୃତି ତନୟା ତଟିନୀର ଶୋଭା ...
ହେଉ ମାନବୀୟ ଅବା ଐଶ୍ଵରୀୟ ପ୍ରେମ ସଦା ମଧୁମୟ ନିଃସର୍ତ୍ତରେ ଆତ୍ମା ସମର୍ପି ପାରିଲେ ଜୀବନଟା ପ୍ରେମମ ହେଉ ମାନବୀୟ ଅବା ଐଶ୍ଵରୀୟ ପ୍ରେମ ସଦା ମଧୁମୟ ନିଃସର୍ତ୍ତରେ ଆତ୍ମା ସମର୍ପି ପାରିଲେ ...
ପ୍ରେମ ଏକ ନିବେଦନ,ହୃଦୟର ସିକ୍ତ କମ୍ପନ ଆବେଗର ସ୍ନିଗ୍ଧ ଶୀତଳ ଚନ୍ଦନ, ହୋଇପାରେ କାହା ପାଇଁ ଇଭ୍ ପ୍ରେମ ଏକ ନିବେଦନ,ହୃଦୟର ସିକ୍ତ କମ୍ପନ ଆବେଗର ସ୍ନିଗ୍ଧ ଶୀତଳ ଚନ୍ଦନ, ହୋଇପାରେ କାହା...
ହସୁଥାଏ ସୂର୍ଯ୍ୟ ମୁଖି, ସୁରୁଜ ଆସିବା ଦେଖି ନୈସର୍ଗିକ ପ୍ରେମ ଇଏ, ଦୁହେଁ ଦୁହିଙ୍କର ପ୍ରୀତି ଚାହିଁ ହସୁଥାଏ ସୂର୍ଯ୍ୟ ମୁଖି, ସୁରୁଜ ଆସିବା ଦେଖି ନୈସର୍ଗିକ ପ୍ରେମ ଇଏ, ଦୁହେଁ ଦୁହିଙ୍କର ପ୍ରୀତ...
ରୋଗ ବ୍ୟାଧି ନିରାକରଣେ ଭାସ୍କର କର ମହୈ।ଷଧି ସମ ଆରୋଗ୍ୟ ଲଭିଲେ ଯଦୁବଂଶୀ ଶାମ୍ଵ କରି ତ ରୋଗ ବ୍ୟାଧି ନିରାକରଣେ ଭାସ୍କର କର ମହୈ।ଷଧି ସମ ଆରୋଗ୍ୟ ଲଭିଲେ ଯଦୁବଂଶୀ ଶାମ୍ଵ ...