ଭଲ ପାଇବାର ଅଭିନୟ କରି ଧୋକା ଦେଇ ଚାଲି ଗଲ ମୋତେ ଏକା କରି ଦେଇ ଦେହ ରାଗ ମୁଣ୍ଡ ମିନତୀ କାକୁତି ଜ୍ୱାଇଁ ଜୀବନକୁ ଦେଇ ଗୋଟେ ରୂପ କବିତାର ଲୁହରେ ଲେଖୁଛି କାହାଣୀ... ତୁମେ ଗଲା ପରର...... ଗଳାବାଟ ଦେଇ ଆସିଲା ପୁଅ ସଙ୍ଗରୋଧ ଘରେ ରହିଲା କରୋନା ରେ ତାର ଜୀବନ ଗଲା ଚାହିଁଛି ତା ପଥ କଥା ଦେଇ ଥିଲା ଆସିବ ନିଦାଘ ଶେଷେ କଳା ବାଦଲ ର ଶାଢିରେ ଶଜାଇ ଲାଜୁକି ପ୍ରିୟା ମୋ ନହୁଲି ବଧୁ ର ବେଶେ ।

Oriya ଦେଇ Poems