କ୍ଷେତମାଳେ ଧାନପାଚି କେରିକେରି ଝୁଲୁଛି , ଚାଷୀଭାଇ ମନଟା ତ ଆନନ୍ଦରେ ଫୁଲୁଚି । ଗଜଲକ୍ଷ୍ମୀ ପୂଜା ଆଉ ଦୀପାବଳି ପର... କ୍ଷେତମାଳେ ଧାନପାଚି କେରିକେରି ଝୁଲୁଛି , ଚାଷୀଭାଇ ମନଟା ତ ଆନନ୍ଦରେ ଫୁଲୁଚି । ଗଜଲକ୍ଷ୍ମୀ...
ନାଲିନାଲି କଇଁଫୁଲେ ପୋଖରୀର ପାଣି ହସେ ଭରା ନଈ ଭରା ନାଳ ବରଷା ର ଗୀତ ଘୋଷେ ll ଭୋଦୁଅରେ ଭାଲୁକୁଣୀ ଦ... ନାଲିନାଲି କଇଁଫୁଲେ ପୋଖରୀର ପାଣି ହସେ ଭରା ନଈ ଭରା ନାଳ ବରଷା ର ଗୀତ ଘୋଷେ ll ଭ...
ସ୍ବଳପ ବୟସୀ ଶେଫାଳୀ ପ୍ରିୟସୀ ମହକରେ ଚହଟିଲାଣି କୁଆଁରି କଅଁଳ ମନ ନିଏ ଟାଣି ଗାଁ ପଦୁଅଁ ପୁଷ୍କରଣୀ ... ସ୍ବଳପ ବୟସୀ ଶେଫାଳୀ ପ୍ରିୟସୀ ମହକରେ ଚହଟିଲାଣି କୁଆଁରି କଅଁଳ ମନ ନିଏ ଟାଣି ...
ଉଷୁମ ପରଶ ମନର ମଣିଷ ଶ୍ରଦ୍ଧା,ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ, ପ୍ରୀତି ସବୁକୁ ଭରଷା କରି ସିନା ପ୍ରାଣ ଧରି ରଖିଛି ଧରିତ୍ରୀ ସେ... ଉଷୁମ ପରଶ ମନର ମଣିଷ ଶ୍ରଦ୍ଧା,ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ, ପ୍ରୀତି ସବୁକୁ ଭରଷା କରି ସିନା ପ୍ରାଣ ଧରି ...
କୁଆଁର ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନ ଲୋ ଫୁଲ ବଉଳ ବେଣୀ, ବରଷକେ ଥରେ ଆସେ ଏହି ପରବ କୁଆଁରୀ ଝିଅଙ୍କ ପୁରି ଆନନ୍ଦ ଅପୂର୍ବ ... କୁଆଁର ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନ ଲୋ ଫୁଲ ବଉଳ ବେଣୀ, ବରଷକେ ଥରେ ଆସେ ଏହି ପରବ କୁଆଁରୀ ଝିଅଙ୍କ ...
ଜିଲ୍ଲା ନାମ ତା ସଢେଇକଳା ଖରସୁଆଁ ବିଚ୍ଛନ୍ନାର ଭୂମି, ରାଜନଗରଟି ବ୍ଲକ ନାମ ତାର କଳାବାଡିଆର ଭୂମି। ଜିଲ୍ଲା ନାମ ତା ସଢେଇକଳା ଖରସୁଆଁ ବିଚ୍ଛନ୍ନାର ଭୂମି, ରାଜନଗରଟି ବ୍ଲକ ନାମ ତାର କଳାବାଡିଆର...