ବାଡ଼ିରେ ଅଛି ନିମ୍ବ ଗଛ ଟିଏ ଝୁଲିଛି ତଳକୁ ନିମ୍ବ ଫୁଲ ର ଡାଳଟିଏ ସେ ଫୁଲରୁ ଅଜା କରି ତିଆରି ତେଲ ବାଡ଼ିରେ ଅଛି ନିମ୍ବ ଗଛ ଟିଏ ଝୁଲିଛି ତଳକୁ ନିମ୍ବ ଫୁଲ ର ଡାଳଟିଏ ସେ ଫୁଲରୁ ଅଜା କରି ତ...
ସାତ ଘରୁ ମାଗି ଆଶିଣ ଚାଉଳ କୁଟି ତାକୁ କରନ୍ତି ପିଠା ସତ୍ତ୍ବର ସାତ ଘରୁ ମାଗି ଆଶିଣ ଚାଉଳ କୁଟି ତାକୁ କରନ୍ତି ପିଠା ସତ୍ତ୍ବର
ଗାଁ-ପରିମଳ ମନ-ନିର୍ମଳ ସହର-ତଳ ଚଳ-ଚଞ୍ଚଳ ଲିପା-ପୋଛା ସରିଛି ବାହାର- ଭିତର ଘର କାନ୍ଥରୁ ଅଗଣାର ତଳ ଆକାଶ ଠାର... ଗାଁ-ପରିମଳ ମନ-ନିର୍ମଳ ସହର-ତଳ ଚଳ-ଚଞ୍ଚଳ ଲିପା-ପୋଛା ସରିଛି ବାହାର- ଭିତର ଘର କାନ୍ଥରୁ...
ଆଳୁ ସାରୁ କଖାରୁ ଫୁଲ ପଚାରୁଥାଏ ମୁଁ ତାହର ମୂଳ। ଆଳୁ ସାରୁ କଖାରୁ ଫୁଲ ପଚାରୁଥାଏ ମୁଁ ତାହର ମୂଳ।
ପଖାଳ କଂସା ରେ ଆମ୍ବ କଷି ବାସ୍ନା ଥରୁଟେ ଦେଖା ମିଳୁନି ଗାଁରୁ ସହର ସହରରୁ ଗାଁ ଜୀବଣ ଫେଣ୍ଟି ହେଲାଣି । ପଖାଳ କଂସା ରେ ଆମ୍ବ କଷି ବାସ୍ନା ଥରୁଟେ ଦେଖା ମିଳୁନି ଗାଁରୁ ସହର ସହରରୁ ଗାଁ ଜୀବ...
ଚାଳ ମଥାନେ କଖାରୁ ମାଡେ ଶିମ୍ବ ଓ ପୋଇଲତା ଉପରେ ଚଢ଼ି ତୋଳିଲେ ଫଳ ଚାଳ ମଥାନେ କଖାରୁ ମାଡେ ଶିମ୍ବ ଓ ପୋଇଲତା ଉପରେ ଚଢ଼ି ତୋଳିଲେ ଫଳ